Projects που θα πάρουν χρόνο; - 8 tips επιβίωσης για μακροπρόθεσμης διάρκειας έργα!

Κάθε μεγάλο project που χρειάζεται μεγάλη διάρκεια για να «εξελιχθεί» και να παρουσιαστεί απαιτεί προσεκτικό προσχεδιασμό και οργάνωση στη λεπτομέρεια κάθε φάσης του, από τη στιγμή που βρίσκεται στο χαρτί μέχρι την φάση της εκτέλεσης.

1. Feedback

Έχοντας την αρχική ιδέα του project, συζητήστε την με τους συνεργάτες σας. Ζητήστε feedback για αυτήν, βρείτε τα ψεγάδια, διορθώστε τα, κάντε αλλαγές και προσθήκες. Μην διστάσετε, με βάση το συγκεκριμένο feedback, να κάνετε σημαντικές αλλαγές, βάσει των γνώσεων και της εμπειρίας του κάθε μέλους της ομάδας σας.

Google Ads Vs Facebook Ads. Ποιες οι διαφορές τους;

Δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν ότι οι δύο πλατφόρμες, Google Ads και Facebook Ads, ανταγωνίζονται η μία την άλλη. Όπως είναι αναμενόμενο, αρκετές εταιρείες αμφιταλαντεύονται προσπαθώντας να επιλέξουν, ποια διαφήμιση είναι καταλληλότερη για τα προϊόντα και τις ανάγκες τους.

Αυτός ο διχασμός μπερδεύει και παραπλανά τους νεότερους συναδέλφους στην online διαφήμιση. Επομένως, είναι καιρός να μπει ένα τέλος σε αυτό το μπέρδεμα και να μάθουμε ποιες είναι οι ουσιαστικές διαφορές τους. Ας δούμε τι προσφέρει κάθε πλατφόρμα και πού υπερισχύει!

Πώς το Google Ads θα αυξήσει τις πωλήσεις σας;

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Καταρχάς γνωρίζετε τι είναι το Google Ads;

Πρόκειται για τα πρώτα αποτελέσματα οποιασδήποτε αναζήτησης κι αν κάνετε στη Google. Δίπλα τους υπάρχει η ένδειξη  “Ad”. ή «Διαφ.» ανάλογα με τη γλώσσα του browser. To Google Ads -γνωστό και ως Google Adwords- είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο το οποίο προσφέρει η Google στους χρήστες, ώστε να λάβουν περισσότερες επισκέψεις στο site τους. Στην ουσία πρόκειται για μια μικρή επένδυση απ’ την πλευρά των φυσικών και online επιχειρήσεων προκειμένου να αυξήσουν visits και κατ’ επέκταση κέρδη.

Μάρκετινγκ vs Προϊόν: Τι είναι πιο σημαντικό για την επιτυχία;

Τελικά τι είναι πιο σημαντικό για την επιτυχία μιας επιχείρησης; Ένα καλό προϊόν ή ένα καλό μάρκετινγκ;

Πρόκειται για ένα από τα παλαιότερα ερωτήματα που πρόσφατα τέθηκε από γνωστό περιοδικό σε 12 επιτυχημένους (κατά τον τίτλο του άρθρου) Έλληνες επιχειρηματίες. Οι απαντήσεις ήταν μοιρασμένες, όπως είναι συνήθως. Κάποιοι υποστήριξαν με θέρμη την καθοριστική παρουσία ενός ποιοτικού προϊόντος που δίνει αξία στον πελάτη. Άλλοι διατήρησαν μια πιο μετριοπαθή στάση, αναγνωρίζοντας τη συμβολή και των δύο. Κανείς υπέρ του μάρκετινγκ.

Βρείτε μας

Follow on:

    

Επικοινωνία

Για οτιδήποτε χρειαστείτε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:
  info (@) 24310.gr
  24310 33733
  24310 33338
  ΔΕΛΤΑ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ / Τ.Κ. 42 100 / ΤΡΙΚΑΛΑ