Πώς το Google Ads θα αυξήσει τις πωλήσεις σας;

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Καταρχάς γνωρίζετε τι είναι το Google Ads;

Πρόκειται για τα πρώτα αποτελέσματα οποιασδήποτε αναζήτησης κι αν κάνετε στη Google. Δίπλα τους υπάρχει η ένδειξη  “Ad”. ή «Διαφ.» ανάλογα με τη γλώσσα του browser. To Google Ads -γνωστό και ως Google Adwords- είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο το οποίο προσφέρει η Google στους χρήστες, ώστε να λάβουν περισσότερες επισκέψεις στο site τους. Στην ουσία πρόκειται για μια μικρή επένδυση απ’ την πλευρά των φυσικών και online επιχειρήσεων προκειμένου να αυξήσουν visits και κατ’ επέκταση κέρδη.

Μάρκετινγκ vs Προϊόν: Τι είναι πιο σημαντικό για την επιτυχία;

Τελικά τι είναι πιο σημαντικό για την επιτυχία μιας επιχείρησης; Ένα καλό προϊόν ή ένα καλό μάρκετινγκ;

Πρόκειται για ένα από τα παλαιότερα ερωτήματα που πρόσφατα τέθηκε από γνωστό περιοδικό σε 12 επιτυχημένους (κατά τον τίτλο του άρθρου) Έλληνες επιχειρηματίες. Οι απαντήσεις ήταν μοιρασμένες, όπως είναι συνήθως. Κάποιοι υποστήριξαν με θέρμη την καθοριστική παρουσία ενός ποιοτικού προϊόντος που δίνει αξία στον πελάτη. Άλλοι διατήρησαν μια πιο μετριοπαθή στάση, αναγνωρίζοντας τη συμβολή και των δύο. Κανείς υπέρ του μάρκετινγκ.

ΕΕ: Νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας για τα φάρμακα - Εξαιρείται η Ελλάδα

Με εξαίρεση την Ελλάδα και την Ιταλία, από τις 9 Φεβρουαρίου 2019 θα είναι υποχρεωτικά τα νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας και η πιστοποίηση γνησιότητας για όλα τα φάρμακα που πωλούνται στην ΕΕ.

Όπως ενημερώνει η Κομισιόν, οι αλλαγές δεν θα είναι άμεσα ορατές, δεδομένου ότι οι εταιρείες μπορούν να συνεχίσουν να πωλούν τα προϊόντα που έχουν σε απόθεμα. Γι' αυτόν τον λόγο, στην αρχή, στα φαρμακεία θα εξακολουθούν να διατίθενται συσκευασίες με τον δισδιάστατο γραμμωτό κώδικα, αλλά και χωρίς αυτόν.

Δράσεις εξωστρέφειας από το Ελληνογερμανικό Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο

Τις εξωστρεφείς δράσεις του για το 2019, με έμφαση στον κλάδο τροφίμων και ποτών, παρουσίασε το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο σε Ενημερωτική Εκδήλωση, στο πλαίσιο της 6ης Έκθεσης «ΕΞΠΟΤΡΟΦ».

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των επιχειρηματικών αποστολών, που σχεδιάζει ο φορέας για την παρούσα χρονιά, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα σε ελληνικές επιχειρήσεις να δικτυωθούν σε αναπτυσσόμενες και ανεπτυγμένες αγορές και να προωθήσουν τα προϊόντα τους με στοχευμένες επισκέψεις και προγραμματισμένες συναντήσεις με εισαγωγείς, διανομείς, χονδρεμπόρους, και αντιπροσώπους.

Βρείτε μας

Follow on:

    

Επικοινωνία

Για οτιδήποτε χρειαστείτε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:
  info (@) 24310.gr
  24310 33733
  24310 33338
  ΔΕΛΤΑ ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ / Τ.Κ. 42 100 / ΤΡΙΚΑΛΑ